Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

Πάρτι στη... λάσπη (χωρίς ΤΠΕ)

Είπα να κάνω κι εγώ ένα πειραματάκι...


Δίδαξα το κείμενο "Πάρτι στη... λάσπη" σελ. 12 ΤΕ Γλώσσας, παραδοσιακά. Βιβλίο κι άγιος ο Θεός. Καμία άλλη πηγή. Ό,τι θα 'κανε κι ένας συνάδερφος πριν μισό αιώνα δηλαδή. Στη συνέχεια, τη δεύτερη διδακτική ώρα, ζήτησα από τους μαθητές μου να αποδώσουν ζωγραφικά το κείμενο, φυσικά αφού το κουβεντιάσαμε και συμπληρώσαμε τον πίνακα με τα είδη των πτηνών, φυτών και εντόμων ο οποίος βρίσκεται στη σελ. 13. 

Τα έργα των μαθητών μου είναι τα εξής: 




















"Μα δεν έχω δει ποτέ αυτά τα είδη", είπαν οι περισσότεροι μαθητές μου. Χμμμ... ωραία. Αύριο θα διδάξω το ίδιο κείμενο μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή και εμπλουτισμένο με υπερσυνδέσμους και πλούσιο φωτογραφικό υλικό, όπως ήδη έχει αναρτηθεί εδώ. Θα τους ζητήσω να ζωγραφίσουν εκ νέου το περιβάλλον, όπως αναφέρεται στο κείμενο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: